Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Bilder från El Médano, aug 2008

• gnutten

Medlem
    7 september, 2008 vid 10:26

Snyggt! Många härliga bilder och skojiga texter i PDFn. 🙂

Får en att längta tillbaka till sommaren igen. Men jag visste inte att det hette loosersbay… 😮 (iofs spenderade jag mest tid vid hamnen)

Fick en inte länken att funka i FireFox (explorer hittade dock):
    http://www.x-kallin.se/Medano2008/

• x_kallin

Medlem
    7 september, 2008 vid 10:44

Hej Gnutten!

Typiskt att det alltid skall strula med läsarna. Ändå kollade jag länken med FF också. Losers bay eller Catapult bay, bara smickrande namn på södra viken 😉
    Fast det är ju en del grymma surfare där också, så det är inte mycket att hänga upp sig på.

Jag längtar också tillbaka till Médano. Alltid. Fast nu står det en trip till Varberg (vekligen inte fel, det heller) på programmet, bara det börjar blåsa!

//Magnus

• claes6

Medlem
    11 september, 2008 vid 08:26

Grymma bilder!

Passar mig perfekt, eftersom jag funderar på Médano till julen. Har du varit där då? Blåser det ok?

©.

• x_kallin

Medlem
    11 september, 2008 vid 16:51

Hallåj!

Jag har varit på Teneriffa runt jul, och då besökt Médano 2 dagar s a s på ren spekulation. Båda dagarna blåste det, men ena dagen snett utåt. Förhållandena är helt klart mer osäkra på vintern, vilket ju gäller alla Kanarieöarna. Christoph och Björn som bor i Médano hävdar att det blåser ca 50% av dagarna. Simon åker dit var 3:e månad och får alltid surfa, säger han.

Men det är helt klart mer gamble att åka på vintern – på sommaren blåser det ju jämnt.

//Magnus

• markan

Medlem
    11 september, 2008 vid 20:55

Tackar för det fina reserepportaget!!!
    Blir nästa sommar de!:)

• x_kallin

Medlem
    13 september, 2008 vid 08:53

Kul! Juli är bästa månaden. Jag räknar med att vara där minst 3 veckor, så kanske ses vi då.

//Magnus

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications