Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Gislövshammar
- 
		Bilder från GislövshammarPublicerad av lolve på 11 september, 2005 vid 12:55imported_borje svarade 20 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 11 Svar
- 
			11 Svar
- 
Gött! Du fångade mej perfekt i en table-top =) Tackar! 
 8 timmar i bil, 10 timmar på vattnet i otroligt bra förhållanden. Nu är det gött med en pilsner framför datan. 
- 
Har 2 timmar material att redigera… Jag gör det inte ikväll iaf… =) 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst11 september, 2005 vid 18:41vill inte förstöra din glädja lasan  , men du får jobba med tweakandet om det var ändläget , men du får jobba med tweakandet om det var ändläget 
 http://0108dev.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=1652&size=big&sort=1&cat=alldu har en ryggsäck?, innbär det headcäm rulle?  
- 
Det var ju inte änd-läget. Sakker! 
 Jo. Cämen var i säcken!
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst11 september, 2005 vid 18:48 tänkte la de, för Lasan bordskivor e inte att leka med tänkte la de, för Lasan bordskivor e inte att leka med ser framimot rullen..sakker!!  
- 
Jaja. Får väl se om jag delar med mej av mina film-alster. Sakker! 
- 
Snygg bakåt där! Vem gör den? Vem är det som kör med superfreakseglet? Jag är gymt imponerad av vågorna och riktigt avundsjuk att jag inte kunde vara där! 
- 
Va nu inte så jävla lat Lars_K. Ta nu och brygg en riktigt stark kopp kaffe och redigera skiten inatt så vi får se hur bra det var  
Logga in för att svara.