Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Halmstad idag
- 
		Bilder från Halmstad idagPublicerad av anonym-anvandare på 23 maj, 2004 vid 20:36Hejhej! 
 Skickar med en länk till de bilder som jag tog från Frösakull idag. Grymt väder!
 Sidan är dock mycket tung, så bredband eller väldigt bra tålamod krävs 
 http://194.47.14.250/surf040523/ (fungerar när min dator är på)/Danne anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 12 Medlemmar · 30 Svar
- 
			30 Svar
- 
Fan va grymma bilder, fattar hur du får sån skärpa. Är det en EOS 10 eller? 
- 
Svar till: 
 Fan va grymma bilder, fattar hur du får sån skärpa. Är det en EOS 10 eller? [/ QUOTE ] 
 Nej, en Canon EOS D60.
 Fast objektivet är skräp, så skärpan är inte så bra som den kunde ha varit…/Danne 
- 
Klart bättre än mina bilder iaf. Har en Sony F828, bra bilder men skit på lite avstånd… 
- 
Fan va grymt! Men var det Börje på sista bilden? Han såg lite trött ut 
- 
Snyggt jobbat! 
 Var det ni som var ute i Frösakull i fredags också?
 Jag tycker jag känner igen era segel…Jag körde Röd/gult Gun MC…Störtskön surfing med 5.3 var det ju. =)
- 
fy faaaan vilka niceiga bilder… de det är riiiktigt mycket känsla i dem… 
- 
Varför skall man vara Ståkholmare, fan va fint det såg ut. 
 Sandstrand dessutom!!!
 / Calle
- 
Stranden Ringenäs-Frösakull-Tylösand är underbar. Sveriges bästa vågor på VNV-NNV. Det finns gott om plats för alla. Kom ner och kör järnet! 
- 
Fan va bra bilder ni fick. Ser ut som om vågorna lade sig lite när vi kom ner trots allt. 5.0 satt som en smäck dock. 
 Antar att det var tornet ni fottade ifrån?
- 
Kan jag tänka mej =) 
 Apel var oxå najs med raggartryck i 5.3:an och sideshore.
- 
Sanslöst sköna bilder.. Jag kom på mig själv att sitta och le. 
- 
Mycket snygga bilder. Längtar till mina två semesterveckor i sommar då man kommer ner till västkusten och får strandsurfa. 
Logga in för att svara.