Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder från Lejet 16-17 aug
-
Bilder från Lejet 16-17 aug
Publicerad av militaren på 20 augusti, 2007 vid 15:36Va på en trip över till västkusten onsdag-lördag. Fina förhållanden och gött drag med 4.5. enjoy!!
militaren svarade 18 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Ahh, lejet is the shit. Fina bilder och bra med ladd. Dina framåtar ser grymma ut och jag läste att du satte flakan nu. Grattis! Hur går det med dina switch chacho?
-
@gurra1978 407196 wrote:
Ahh, lejet is the shit. Fina bilder och bra med ladd. Dina framåtar ser grymma ut och jag läste att du satte flakan nu. Grattis! Hur går det med dina switch chacho?
Tja Gurra! Jag har ju lyssnat på dina råd 😉 switch chachoo:n är på väg då jag får slide bakåt i mina bästa försök. Vart var du? jobba kanske?
//Micke
-
Militären;407228 wrote:Vart var du? jobba kanske?
Jag kör inte i såna kassa förhållanden 😉 Seglade Lejet i onsdags kväll, det var nice. Sen så körde jag i Lejet på fredagen men för sent, trots att jag var ledig hela dagen. Mådde kass på morgonen då det blåste som bäst. Annars hade jag varit med och laddat den dagen. Det kommer fler dagar. Nog om mig.
Hur går det med din film förresten?
-
Logga in för att svara.