Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från mynningen 040912
-
Bilder från mynningen 040912
Publicerad av niklas82 på 13 september, 2004 vid 22:04En vänlig själ och duktig sådan vid namn Daniel Stenholm var där och fotade ett par rejält duktiga Windsurfare, och han tog ett par på oss oxå…
tyvär gjorde jag dom i lite sämre kvalité än vad han hade från början.. hoppas han inte blir suranonym-anvandare svarade 20 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
kul med bilder. Börjar bli ont om dom var tog Rambos alla coola bilder vägen?
-
o varför filmar jag inget…. Vi har slappat till fetat ut, förtidspensionerat med bra avgångfsvedelag…
-
Problemet är att alla vill surfa
och då finns det ju ingen över som kan ta kort och filma…
Sedan verkar det som alla arbetare här i gbg inte har råd att köpa digital systemkamera och filmarmaskin… Utom möjligtvis Nic din gamla borgare -
Svar till:
o varför filmar jag inget…. Vi har slappat till fetat ut, förtidspensionerat med bra avgångfsvedelag…
[/ QUOTE ]
vi e för jääävla sleeedna… haha
-
Svar till:
ser fint ut, bra häng va?
[/ QUOTE ]
fet häng.. satte nytt personligt rekord.. jah mynnignens oxå för den delen.. men tyvär fångade ingen detta utan folk stod med öppen mun o glodde i stället
-
Ta av blöjan!! så ser det LITE mindre löjligt ut!!
-
regga dej eller säg vem du är så är du liiiiite mindre häftig.
-
Ja fint va d!
-MynningenBoys till mynningen i morgon
-Samling kl 1250
-Eget material medtages
-Vind mellan 13-16 utlovasszz
-Garanterat rrökNrulll -
[censored], det ser ut at bli grym NV men jag o den äldre e fan fast med jobb ända till kvällen
..
En jävla raid till helgen däremot. Et gäng viriga krakar kommer ner och dom ska vi surfa skiten ur. så långSAM, se til å ladde kameran din för till helgen slår vi på stora trumman.
Logga in för att svara.