Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Trälhavet söndag 20091122

• Bilder från Trälhavet söndag 20091122

Publicerad av stefanlindmark på 22 november, 2009 vid 17:11

Hej!

Surt småregn och en årstid kallare än igår men kul åkning.
    Tre man på vattnet — Stefan, Mats och Andreas.

Åter lite foton med mer fokus på åkglädje. Tack till min Ulrika som offrade sig och fotade i regnet.

/Stefan

stefanlindmark svarade 15 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • stefanlindmark

Medlem
    22 november, 2009 vid 17:15

Och några fler…

• Knatte

Gäst
    22 november, 2009 vid 17:28

Såg kyligt ut 🙂

• gustavl

Medlem
    22 november, 2009 vid 17:38

Förbannat snygga Point-7 seglen är!
    Kul med lite bilder!

/Gurra

• surfmeister

Medlem
    22 november, 2009 vid 17:49

Skit ba….väcker gamla minnen. Trälhavet på 80-talet med Mistral Comp SST och Diamond Head; hänt en del sen dess!

• kesoone

Medlem
    22 november, 2009 vid 21:34

Kanonkul! Tacka hustrun 🙂 Och strålande med några surf-polare så att man törs kasta sig ut i det något svala vattnet. Kanske även jag kan få lite kontroll på den där plankan man står på efter ett par timmar till på vattnet.
    Bara att slippa ”Walk of shame” så långt känns gött 🙂 hmmm låg ambitionsnivå? nädå det tror jag inte, bara nybörjare och alldeles för otränad. SHIT! Gymmet nästa…

Helt slut, nu är det ZZZängen som gäller.

• stefanlindmark

Medlem
    22 november, 2009 vid 21:43
    kesoone;589521 wrote:
    Gymmet nästa…

Inte dum idé alls. Både jag och Mats kör okonventionella vindsurfing-övningar på Friskis-gymmet i Åkersberga men håller oss på rätt sida av den tunna linjen att bli utvisade. Å andra sidan är det inget som klår the real thing i kombinationsbelastning styrka + uthållighet.

Ser ju ut att gå bra för dig på vattnet så det är bara att köra på så länge det är isfritt.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications