Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder från varberg
- 
		Bilder från varbergPublicerad av johanw på 21 april, 2009 vid 07:34Här kommer lite.. dom andra kommer upp snart.. debkausf svarade 16 år, 6 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
Haha, ja fan va trevligt det var! Gillar sista bilden…den är talande :grin:. 
- 
Najs Johan! Jag hittade denna konstiga bild på min mobil. Är det möjligtvis Kalle som står på knä och får sina tänder borstade av Sofia? eller ser jag helt fel…? 🙂 
- 
Neven;542260 wrote:Najs Johan! Jag hittade denna konstiga bild på min mobil. Är det möjligtvis Kalle som står på knä och får sina tänder borstade av Sofia? eller ser jag helt fel…? 🙂hahaha 
- 
Lugn filmkvall i varberg, :blush: fina bilder vare iallafall Anton du har langt har igen 🙂 
- 
hahaha still… it doesnt look as wild as it could have been, in fact the only one I see having an awesome time is Falle!! 
- 
Helt rätt Tony, det var en lugn och städad tillställning. Vi drack te, smuttade lite på varsitt glas vin, kollade lite film, satt i ring och sen gick vi hem. Falle må se lite lullig ut på bild men det är för att det är fel på Johans kamera. Festen tog slut kl 11 efter att Gonzo ätit upp allt godis. 
- 
Jag tyckte för ett ögonblick att jag var lik Boris Jeltzin på en bild! Men sen såg jag bilden på Alex, då insåg jag att det inte var så farligt….:) 
Logga in för att svara.