Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bilder Gislövshammar20070821
-
Det här med att jag var lite besviken verkar ha spårat ur lite!
Även jag förstår att det blir trångt i Gislöv redan med 30 man på vattnet! Men det var inte riktigt det detta handlade om.
Jag var i skåne, Skrev ett inlägg och frågade huruvida Gislöv skulle fungera vid NO 10m/s som var prognosen. Jag hade hur som helst planerat att surfa och ville veta att jag fick sällskap! Jag hade aldrig tidigare varit i Gislöv och har ingen aning om hur det ser ut en vardag! Jag kunde ju lika väl blivit själv?! och då hade kanske Skanör/Falsterbo varit bättre eller kanske någon annan stans?
Eller så kanske riktningen var fel och alla var någon annan stans?
Jag tycker i alla fall det hör till vanlig hyffs att någon svarar om inte annat med ett privat mail om man nu inte vill locka dit hela sverige!
Personligen försöker jag alltid att svara på liknande frågor om mina hemma spot speciellt om det är någon ny förmåga som kommer förbi.Nästa gång jag frågar om någon skall hit eller dit hoppas jag i alla fall på ett svar!
-
Jo, ett privat mail hade varit fint, förståss. Hade för övrigt exact samma problem en dag i sommras när det brallade rejält bara just i Skåne. Jag drog ned och försökte fråga lite här och där ”vad som gällde”. I slutändan fick jag segla själv i Lödderups strandbad vilket var lite sådär halvscary.
Logga in för att svara.