Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder Klagshamn 050526
-
Goa bilder! Nu börjar det snart bli dags att ta av surfdräkten och på med shorts.

/DJ -
nä dom har förhoppningsvis tröttnat, eller föstått att vi visar hänsyn.
Eller oxå köper vi en massa saker av dom (robban och ontop) så dom kan inte vara sura på oss längre.
Patrik släng in min fd. chickenloop!
-
robban vet jag inget om men ontop den äldre, alltså fadern som man kan få handla av ibland riggar iaf utanför ofta å verkar inte tycka om klagshamnsgubbarna nåt vidare vad jag har förstått.
-
Jag körde med shorts och eftersom vinden svek så tog jag brädan i handen och bodydragade ganska länge hur varmt som helst så är solen framme är det shorts som gäller här nere!

-
? den är ju i ditt inlägg om den samma! ? Bilden har jag lagt in där. Kolla lite längre upp i tråden.
-
de va inte varmt då klockan blev 8a å solen varit i moln en stund.

men jäklar va gott de va innan!! de va ljummet i vattnet å gott på land, hur underbart som helst!! -
Nope inga som man hörde i allafall nu var vi ganska många och höllt oss utanför deras ”KITESURFING FÖRBJUDEN” skylt den är ju väldigt talande för vilka typer som håller till där!
Tråkigt med så insnöade människor men dom är väl snart utdöda i allafall.
Annars brukar surfare vara rätt sköna snubbar men vindsurfarna i Klagshamn är väl kända i hela Sverige för sitt dåliga uppträdande. -
haha du kan ju inte haxa dig in i mina inlägg bara för att du e moderator så där

Logga in för att svara.