Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder läjet, lördag 8dec

• robrox

Medlem
    10 december, 2007 vid 14:48

Är det onsdag som gäller?? Jag kan droppa ner till läjet eller apel 1 timme över lunch om det är någon som vill visa upp sig.

SeeYa

• sourra

Medlem
    10 december, 2007 vid 14:49

Ser verkligen fram emot att få mina DaKine seat covers. Då blir det ombyte hemma, surfa och sen köra hem i en varm bil och sen kränga av mig dräkten i duschen. Men det bygger ju såklart på det faktum att jag inte är en dräktkissare.

• djevulen

Medlem
    10 december, 2007 vid 14:59

pöjkar pöjkar,jag drar till skåneland hela helgen,så e ni inte rädda för skåningar så häng på,,,har även bokat ett par platser på sjukan så vi kan slå festen i vajbaj

• tjoppe

Medlem
    11 december, 2007 vid 16:13

Äääh varför missade jag?

Nästa år så lär jag hoppa julmiddag på jobbet om det blåser så bra som i lördags.

//Pär

Köpte föresten seatcovers tidigt i våras.. och använde dem en enda gång… ytterligare en väl placerad investering ;).. Det blev så jävla blött på golvet vattnet rinner ju ut mellan våtskor och våtdräkt ;(
    Men det kanske är dags att ta fram dem igen, för nu är ju plastmattorna ilagda i bilen.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder läjet, lördag 8dec

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.