Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder – Natal, Sao Miguel go Gostoso
- 
nic wrote:Är redan i tillbaka i neoprenet 🙁 kom tillbaka förra veckan. 2 veckor är inte mycket i Brasseland… nästa gång ska jag försöka få till lite mer semester.Partyt låter askul, om man inte har sällskap. Då är det bäst att hålla sig borta från de där ställena, livsfarligt 😉 Skicka upp bilder snart.. nic 
 Jag ska försöka hinna med lite bilder ikväll.
 Just nu försöker jag mala mig igenom mailskörden från 4 veckors frånvaro från jobbet.
- 
nic wrote:Tips2: ta med VideoIpod med fotokonverterare (290kr) lagrar alla dina bilder utan mellanhand + trollar bort några tråkiga timmar på flygplats, busshållplats etc..Tack Nic för att du fått igång utlandssuget i mig med dessa bilder. Jag går av och an i lägenheten i väntan på att januari ska börja. Flickvännen tycker jag påminner om en bajsnödig hund. Hur som helst har jag två frågor om hårda klappar: 1) Vad kör du för objektiv på din Nikon? 2) Vet du om fotokonvertern för paj-pod funkar till Nano också? Have it! 
Logga in för att svara.