Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder på Instinct Sport -08
- 
Jag har gjort det Yann och var även delaktig i den. Ja pajkasting är ju inge kul men det är en del av kulturen på steffo så 😉 Men varför är det så svårt att säga vilka som inte prioterar rätt för då? 
- 
Haze;435148 wrote:God Jul på dig nic… Dags för norge snart för dig?Det blir en sväng till norge redan om några dagar. gonatt nu 
 nic
- 
Oj, oj, oj, steffo ar sig likt! 
 Skall bli spannande att testa de nya kitesen. Jens du far se till att fixa fram dem till forsta helgen i februari och bestalla vind och sol oxa (det brukar du ju vara bra pa) sa jag hinner testa innan jag drar vidare till nasta paradis:wink:.God Jul till alla som ar snalla 
- 
damn I got into this one a bit too late to stir the pot… did I mention how much I hate Norths customer service?? 
- 
…and even if you got here in time, you would only smoke the pot instead of stirring it. 
- 
Hahahaha steffo is wonderfull isnt it… I kinna miss tetras…. who would think that in reality I would give away lines to save someone elses surfday at my own expense. 
Logga in för att svara.