Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder på LF Concept till RtotheG

• Bilder på LF Concept till RtotheG

Publicerad av hengo på 4 september, 2008 vid 19:49

Knäppte några bilder idag i väntan på vind. Blev ingen klockren bild där du ser hela rockerkurvan (hittade inget platt!!!) men här är lite brädporr iaf

hengo svarade 16 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • rtotheg

Medlem
    4 september, 2008 vid 19:52
    hengo;496906 wrote:
    Knäppte några bilder idag i väntan på vind. Blev ingen klockren bild där du ser hela rockerkurvan (hittade inget platt!!!) men här är lite brädporr iaf

tackar som fasn hengo .

vad jag kan se av bilderna så kan jag nog utgå från att min bräda som blev stulen att jag har vassare längre rocker , concavsen är lite djupare för att den ska sitta lite djupare så du får en redig thrust ur poppen med hjälp av den lite längre aggresiva flexen .

ska se till o få fram en ny bräda asap , ni måste få prova dem på rendez vous

• hengo

Medlem
    4 september, 2008 vid 19:55

jävligt surt med prylarna.. Jo, den här har rätt mycket rocker fast som bara i tipparna, ganska rak i mitten, elle rak och rak. Mycket rocker där också om man jämför med en vanlig kiteplanka

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder på LF Concept till RtotheG

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.