Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder på skotten från kickoffen?
-
Bilder på skotten från kickoffen?
Publicerad av hugeo på 12 maj, 2008 vid 23:09Nån som har bevis på Skottens bravader i helgen?
stoffe1980 svarade 17 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
nja… mycket förblev odukmenterat tyvärr…
1 och 2. Skotten får en beer-bong med mer morgan än öl…
3 och 4. Skotten slumrar till i hans tält medan hans ”kompisar” släpar runt på honom lite… -
Det är märkligt att den ena killen som knyter in Haggis-Mannen i sitt tält ser ut som jag med tanke på att jag är oskyldig till allt vad sattyg heter.
-
Neven;465139 wrote:Photoshop. Självklart.
tack för att du photoshopa bort mig från bilderna! 😀
-
thats not me… I was wearing a kilt….
PS – Marre, and Johan, yir fikin marked too…
-
bara så att du vet skotten, Jag är helt oskyldig, – Det är inte personen på bilden som hällt i sprit i bongen.
-
Photoshop där med. Självklart. För att skydda de skyldiga och misstänkliggöra de oskyldiga har jag photshoppat runt alla människor i bilderna så att man inte vet vem som gör vad.
-
apologies for my behaviour on fri, Frode, I was a total dick, I love you man, thanks for being so cool on the phone just now.
For everyone else that met me for the first time, hope we can meet again so you can get a chance to know me for the loving dude I really am.
-
Ja just det,,, fick reda på i söndags att jag tydligen hade varit otrevlig mot dig frode. Men blir så jävla förbannad när man slänger in en massa rom i elden, Men tydligen så var det den lilla fula martin som gjorde detta, Men i fyllan å villan är ni ju jävligt lika.
Ber iaf om ursäkt… för ngt jag knappt kommer ihåg,
Puss på dig iaf
-
jag får be om ursäkt jag med då. For at jag inte var med, tyvär så har jag familie….som heller ville til tyrkiet
Logga in för att svara.