Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder varamon onsdag
- 
		Bilder varamon onsdagPublicerad av jerkera på 14 juli, 2005 vid 14:11Lite bilder från onsdagskvällen… rocco svarade 20 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 22 Svar
- 
			22 Svar
- 
Härliga bilder  Du har samma bekymmer som jag har, att jorden lutar så fort man ska ta en bild…  Och fasen Bjorno, vad smal och nätt du ser ut nuförtiden.  /Peter 
- 
Observera att horisonten lutar på varenda jävla kort, ursäktar det med att fotografen hade tagit några öl i kvällssolen. Synd att jag inte hann ta några på dig i kvällssolen choffer såg jävligt härligt ut, nästan så man ville rigga upp igen istället för att åka hem… 
- 
Hehe, d e lugnt, jag fastnar ändå inte på kort. Men tankenva jävligt god! 
- 
ni missade något ikväll gossar helt sjukt tryck i varamon. allt mellan 8 o 12 inne vid stranden, o då var det mer tryck ute på sjön. Bra häng i nya Venom 16 då  
- 
Svar till: 
 Observera att horisonten lutar på varenda jävla kort, ursäktar det med att fotografen hade tagit några öl i kvällssolen. [/ QUOTE ] Det är väldigt lätt fixat i photoshop  
- 
Ganska dåligt exempel eftersom man inte ser horisonten  Men det var det enda råkortet som jag hade kvar (Sparar ju bara de fixade) Men det var det enda råkortet som jag hade kvar (Sparar ju bara de fixade)
Logga in för att svara.