Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Billig butik med fri frakt
- 
		Billig butik med fri fraktPublicerad av ubbis på 12 juni, 2004 vid 12:04Såg ett inlägg på Kitenation där denna sida nämdes, väldigt billiga 2004 produkter. walle svarade 21 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
jag vet att du e 08 men det har inte slagit dej att det kanske e en helt annan valuta. du får lägga till ca 25%, blir inte särskilt stor skillnad då 
- 
Svar till: 
 jag vet att du e 08 men det har inte slagit dej att det kanske e en helt annan valuta. du får lägga till ca 25%, blir inte särskilt stor skillnad då [/ QUOTE ] haha på dom bara 
- 
Krig? 
 Har du glömt ”Freden i Brömsebro” ??
 Fan det är ju 400 år sedan kriget tog slut…Va snäll med dom däringa… 
- 
Jo det vet jag men det är definitivt inte 25%, jag tyckte att paketpriserna var rätt billiga med tanke på att frakt ingick. 
- 
hmm, okej än en gång att du e 08 men den 11:e precis innan börserna stängdes gav 100 danska 123,20 svenska kronor sen om det är ca 25% det vet ju inte jag  du tjänar kanske 200-300 kronor max du tjänar kanske 200-300 kronor max
- 
letar man (numera hyffsat)billiga paket så e det bara o fråga Pontus@websidorna.com så fixar han biffen 
Logga in för att svara.