Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Billigast fenor till TT

• lima-ko

Medlem
    6 juni, 2010 vid 11:19

Aha, jag förstår, så M6 i passande längd.
    Kan du dra ett mail till andreas_wuopio@yahoo.se så får du en beställning inom kort.

• svinet

Medlem
    6 juni, 2010 vid 19:48

gött lär va bra grejor

• hbgkitare

Medlem
    7 juni, 2010 vid 10:32
    Lima-ko;615473 wrote:
    Ok, det låter bra, och de passar på i stort sett alla TT? Medföljer skruvarna?

Hålen stämde tyvärr inte på min Cabrinha Custom 2007, avståndet mellan hålen var någon mm för brett för att passa! Passade på en CrazyFly-bräda dock!

• _dave

Medlem
    7 juni, 2010 vid 10:39

They do look niiice. I dig the whole mini-fin idea. OK – I’ll order a set too. There. Said it. / Dave

• skejtar_henke

Medlem
    7 juni, 2010 vid 11:11

En tillverkar gör lite onödigt stora fenor tycker jag. Men dom jag har från Gadget är kärlek.. Håller svinbra och superbra.

• gadget

Medlem
    7 juni, 2010 vid 16:12

Tyvärr är det ju så att vissa tillverkare envisas med att inte köra standardmått.
    Lf har t.ex tum-skruvar men avståndet stämmer många gånger och då är det bara borra upp hålet lite.
    Sedan kan det skilja mellan olika modeller från samma tillverkare, om det är wake eller kite osv.
    Standard för de flesta är iaf cc på 38mm och det är det måttet jag använder mig av.
    Kostnaden för mig för att tillverka fenorna är redan så hög att det inte är försvarbart att tillverka ett fåtal med udda cc-avstånd tyvärr. :frown:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Billigast fenor till TT

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.