Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › billigaste sättet?
-
billigaste sättet?
Publicerad av _d_ på 9 januari, 2003 vid 12:25vad är det billigaste sättet att skicka upp ett segel från växjö?
buss gods eller? nån som vet ca, priset?eriksson svarade 22 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Bussgods brukar vara riktigt billigt…kolla efter närmsta kontor http://www.bussgods.se och ring för pris….
-
Skickade 4 däck med fälg mellan GBG 0ch Dalarna med bussgods och det gick på ca 200 spänn, därmed borde ett segel vara billigt!
/MP
-
Jag köpte 2 segel av Ola P här på konfen och dom segeln gick från Lysekil (Ola) sen till Göteborg och sen till S-vall (mej)
Tro de gick lös på 140kr är inte riktigt säkert!..men nått sånt iaf -
skriv gärna hur mycket det gick på i konfen senare så att man vet, om det blir aktuellt i framtiden
//johan
-
Nästan rätt… Ljungskile heter stället som jag bor, å de gick från uddevallla…
Gick under tio kilo lr ngt eftersom de var så långa… Man kan även köra med efterkravsavgift, dvs. typ postförskott…
Typ 140 tror jag… -
jag tror att bussgods har insett att dom var för billiga. Fick en bom och ett segel skickat till mig idag och det gick på 450 spänn. I höstas fick jag bräda med rigg skickat samma sträcka för 300 kr med bussgods. Jävligt trist…
Logga in för att svara.