Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Billigaste shortyn i stockholm
-
Billigaste shortyn i stockholm
Publicerad av wiseguy på 11 juli, 2006 vid 13:17vet nån vart man kan få tag i en billig ny shorty i stockholm, har tänkt att ha den å surfa/wakeboarda/simma i
mr_johan svarade 19 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Oregistrerad
Gäst11 juli, 2006 vid 13:22wiseguy wrote:vet nån vart man kan få tag i en billig ny shorty i stockholm, har tänkt att ha den å surfa/wakeboarda/simma i
På COOP, välj själv om du skall ha en shorty eller långarmad för 299kr… -
Oregistrerad wrote:wiseguy wrote:vet nån vart man kan få tag i en billig ny shorty i stockholm, har tänkt att ha den å surfa/wakeboarda/simma i
På COOP, välj själv om du skall ha en shorty eller långarmad för 299kr…
Sant?!.. det lät prisvärt det. Nått tips på lämpligt coop varuhus? -
Hmmm, det är sant. En billig coop-dräkt borde funka bra som shorty när man vill ha något som är lite varmare än badbrallor. Fryser man i shortyn så går man på sin vanliga 5/3. Kroppen är trots allt väldigt bra på att reglera temperaturen så man behöver egentligen inte ha så många olika dräkter. Varför ska man egentligen köpa en NP shorty för 1000-1500:-?
Var tänker jag fel nu?
-
http://www.seaprodivers.se/ har till bra priser och kvalitén på andra produkter är iaf bra… stadium har också warp dräkter för runt 500 och sån har jag. välanvänd, inne på tredje säsongen nu och den är lika bra som när den var ny. riktigt nöjd med den!
-
Det bidde en coop dräkt för 299. sista shortyn de hade i haninge i storlek large. ser helt okej ut, inget neon utan ganska diskreta färger. Materialet är mestadels dubbelneopren men det finns en del enkel också
-
mr_johan wrote:http://www.seaprodivers.se/ har till bra priser och kvalitén på andra produkter är iaf bra… stadium har också warp dräkter för runt 500 och sån har jag. välanvänd, inne på tredje säsongen nu och den är lika bra som när den var ny. riktigt nöjd med den!
Haha! Jag var inne på din sida, bananmos!
Videon Best of Skummeslov var en höjdare! Ni gillar att bränna däck eller? 😀 Moppeisracing var kul också. Vad killen gör på skejtboard i skogen har jag dock lite svårt att förstå… Men en bra dialog fanns med också, den tjejiga tjejen: ”Om du håller på att ta kort på mig å så är det nånn som frågar, vad heter hon så vet du inte vad jag heter!” ”Jo jag vet vad du heter.” ”Vad heter jag då?” ”Mmm… ja du…” :tongue:
Haha!/S..
-
S.. wrote:mr_johan wrote:http://www.seaprodivers.se/ har till bra priser och kvalitén på andra produkter är iaf bra… stadium har också warp dräkter för runt 500 och sån har jag. välanvänd, inne på tredje säsongen nu och den är lika bra som när den var ny. riktigt nöjd med den!
Haha! Jag var inne på din sida, bananmos!
Videon Best of Skummeslov var en höjdare! Ni gillar att bränna däck eller? 😀 Moppeisracing var kul också. Vad killen gör på skejtboard i skogen har jag dock lite svårt att förstå… Men en bra dialog fanns med också, den tjejiga tjejen: ”Om du håller på att ta kort på mig å så är det nånn som frågar, vad heter hon så vet du inte vad jag heter!” ”Jo jag vet vad du heter.” ”Vad heter jag då?” ”Mmm… ja du…” :tongue:
Haha!/S..
hehe, hade nästan glömt den.. 2003 va ett bra år de =P kan tillägga lite. de sista i dialogen men fjortisen va: ”Mmm… ja du vad ska jag dra till med…” med kameran stängdes av lite tidigt, och så hade vi faktiskt plywoodskivor i skogen=D. och visst är det kool att burna med en micra, INTE! speciell kille han. sist men inte minst så vet jag väl inte om jag kan hålla med om det är en höjdare
Logga in för att svara.