Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilnycklar
-
Svar till:
Har en tjock nyckel (Volvo) med elektronik (centrallås, larm). Så jag letar efter en 100% vattentät lösning i så fall.
[/ QUOTE ]
Köp ingen ny bil. D e kass mä el-nycklar. Byt till omodern bil med rost så behöver du inte låsa den…

-
Svar till:
Göm på lite olika ställen brukar funka!
Har aldrig hört om någon som blivit av med något här nere i skåne i allafall.[/ QUOTE ]
nej inte blivit av med något, men när jag ser någon gömma sina nycklar så snattar jag dem och gnider skinkorna mot säten och rutor när de inte tittar samt sätter snurkråkor på ratten -
Svar till:
jaha , du kör inte porshe boxter till surfet som alla andra ?, stackare
[/ QUOTE ]
För helvete… Porshe??
Varför inte Porsje? -
För att det e billigare att köpa de kinesiska kopiorna av dessa bilarna… t.ex Firarre e nästan identisk med orginalet, men kostar nästan inget… Passar dessutom bra att köra iklädd ”Mike- Just do it”-tröja !
Fler frågor smarto ?

-
Jag har la på bakhjulet förut, blåste bort när jag stog i björkäng så nyckeln låg nån meter bort (ja det va bra tryck)
Då kom jag på ett bättre ställe, lägg in dom på stötdämparen.
Dom är som en liten skål där dom garanterat inte ramlar ur eller är synliga. -
fan vilken tur att alla berättar var nyckalrna finns så att alla klåpare surfare som icke surfare kan läs var de ska hitta nyckeln för att öppna en bil med kanske en massa kites o anant dyrt kul i..
-
Än så länge vet vi bara var ric och jezaja lägger sina, och om man vill bli av med sin bil och håva in feta försäkringspengar… så e det ju alltid en början att posta ett sånt här inlägg… men det finns nog bättre forum, http://www.snobilarfornyborjare.nu
-
E det inte dags att lägga ner förspelet nu grabbar, ni gillar ju onekligen varann, bestäm dejt och ligg med varann nån gång istället

-
Håller med här.
Va fan sluta upp med att tala om vart nycklarna ligger.
Anonym kan ju för i helvette vara en ornitolog.
Nu måste jag ju för fan ta med mig hela kittet med väska, nycklar, kallingar m.m. när jag ska ut.
För att ni smart ass talar om att allt ligger väntar på att bli norpat.Nä, håll ögonen öppna för tjuvar i fortsättningen.
Kolla upp vilka som bara hänger på stranden.
Förmodligen så kommer de tidigt och hänger en stund.
Sen börjar de ställa frågor och verkar bundis med någon annan kiteare.
Sen är de i din väska och rotar och alla tror att det är okej.Lita aldrig på någon utan våtdräkt, en riktig surfbränna och med kikare.
/E
-
Svar till:
Lita aldrig på någon utan våtdräkt, en riktig surfbränna och med kikare.
/E
[/ QUOTE ]
tyska badturister?
Logga in för att svara.