Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bindningar = broken-shit

• skotten

Medlem
    14 september, 2009 vid 15:38

you using a leash on your board??… with bindings?? that doesnt at all sound pink…

• langens_kite

Medlem
    14 september, 2009 vid 15:40

Alvarligt, om inte guy kan bygga en bräda som håller kan INGEN! Du får fortsätta förhandla.

• hildingdude

Medlem
    14 september, 2009 vid 15:51
    LANGENS_KITE;575903 wrote:
    Alvarligt, om inte guy kan bygga en bräda som håller kan INGEN! Du får fortsätta förhandla.

Han är konstnär han vill inte bygga något som är för tungt eller ocoolt. jag har försökt förhandla men det verkar inte som han är alls sugen på att gå ifrån sitt konstnärliga brädbyggande.

• kristjans

Medlem
    18 september, 2009 vid 07:36

hmm intressant att den gick av på hälkanten.

Det e ju där jag har pajat några snowboards om jag landar efter landingen med felskär, eller om jag har landat snett med för mycket tyngd på bakbenet i sjup snö! Undrar om det e samma typ av belastning på kitebrädor med boots.

• hildingdude

Medlem
    18 september, 2009 vid 16:31

vet inte jag landade rätt så spott on. det kändes som när man står på en cola burk och någon snäpper på den. fast med en bräda.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications