-
Björkäng staket?
Var det här jag läste om att någon staket var uppsatt i Björkäng som någon slags avgränsning på stranden? Är det Campingmästaren som gjort eller kommunen? Vad gäller, forfarande 100+ m söderut som gäller?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Björkäng staket?
Var det här jag läste om att någon staket var uppsatt i Björkäng som någon slags avgränsning på stranden? Är det Campingmästaren som gjort eller kommunen? Vad gäller, forfarande 100+ m söderut som gäller?
Hittade visst Alex inlägg om detta.
Vem tillhandahåller fler skyltar? En liknande variant som sitter i A-bay vore nog bra samt allmänna förhållningsreger.
//alex
Hej!
Längst ner på parkeringen har det gjorts en ny väg ner till stranden, ett staket är uppsatt som delar upp stranden i två delar, 3 bojjar är även utlagda i vattnet. Meningen är att man ska kitea / vindsurfa söder om dessa. Tror med all sannolikhet att det är kommunen som satt upp hela rasket.
Ser ni ngn som håller till norr om avgränsingarna säg gärna till personerna ifråga vad som gäller, läget är ganska spänt redan som det är..
vilken sesong gäller för detta eller är det skillnad dag till dag, menar om det inte är en kotte på stranden utom ja o min 7:a pga storm o duggregn e det ok att vidga vyerna då eller är det strängt norr om som gäller??
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser