Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › björkvik onsdag???
-
björkvik onsdag???
Publicerad av anonym-anvandare på 13 september, 2005 vid 13:24är det någon som ska till björkvik imorrn????
anonym-anvandare svarade 20 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag tror också det, har sånt jäkla huvudbry om jag skall ta morgonsurf eller eftermiddagssurf……måste vara på jobbet mellan 10-15…..några ideer? Kanske schysst med lite surf vid 6-tiden på morgonen för att sedan sitta och småle på jobbet resten av dagen eller så är det en grymt bra avslutning på dagen – ligga och pressa ur de sista krafterna och sedan klämma en dubbel calsone med en starkbira och somna i soffan, frågan är när vinden är som bäst………
-
ser ut som jag inte har tid med att åka ner till torö så det blir kanske björkvik för mig med. kan ju trots allt va rätt kul där när det blåser på. med vågbräda tycker jag man klarar chopen rätt bra och ibland går det ju o få på bra hopp. men det e ju inte riktigt lika bra som torö…
-
Jag hänger gärna på, men vit inte exakt var man går i…På Eniro-kartan finns det ingen markering!? Går man i vid Grönskan / Vänderby / Drättsvik??
-
Jag känner inte igen platserna du nämner. Åk till björkviks brygga (på ingarö). Precis bredvid bryggan finns en liten sandstrand och riggytor. Det finns även en kiosk, men den är nog stängd för säsongen. /big_jeppe
-
För att få bättre koll kan du ju zooma ut på kartan!
Cirka 35 km från Slussen.

Ses i morgon (runt 18.00)
//Magnus Å
Logga in för att svara.