- 
		Björlanda tisdag eftermiddagTjenare! Jag och mr Betbangan åker till Björlanda efter jobbet ca 16:30 och hoppas på inte alltför byig vind. Det vore trevligt med lite sällskap! 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Björlanda tisdag eftermiddag
Tjenare!
Jag och mr Betbangan åker till Björlanda efter jobbet ca 16:30 och hoppas på inte alltför byig vind. Det vore trevligt med lite sällskap!
And what a nice session it was:laugh: Solsken, plattvatten och bra tryck i 9:an….yummi mummy
@betbangan 535591 wrote:
And what a nice session it was:laugh: Solsken, plattvatten och bra tryck i 9:an….yummi mummy
Gött att höra att du är ute och rör på dig, snart blir det morgon surf, när går solen upp där hemma. Jag saknar dina telefonsamtal kl 4 på morgonen:wink:
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Björlanda tisdag eftermiddag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.