Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bladder repair patches!

• milkman

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 07:56

Tror Hugo har, jag har, vet inte om jag såg att skotten hade Tearaid lappar också.
    Vi har dom i färdigklippta små och de där vanliga 7x14cm arken. Maila adress och hur många du vill ha om du vill ta av oss. Jag ska kolla upp priset till dess också 🙂

• cortex

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 08:32

Ett tips om det är många små hål: Liquisole.
    Finns att köpa på de flesta stormarknader etc. Funkar kanon på småhål (typ från en taggbuske).

/Kaj

• skanepaul

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 09:00
    Cortex;563675 wrote:
    Finns att köpa på de flesta stormarknader etc. Funkar kanon på småhål (typ från en taggbuske).

/Kaj

Tack för tipset!

Vi säljer ju själv liquidsole på jobb! 🙂

• kitelife

Medlem
    3 augusti, 2009 vid 09:48
    Cortex;563675 wrote:

/Kaj

Som sagt liquidSoul är dunder för små hål… större hål kan man fixa med en värmeförseglare för plastpåsar… typ sök på google så ser du vad jag menar ; ) med lite träning kan du sprätta upp ett större hål i bladdern fixa problemet med gammalt bladdermaterial och sen stänga den igen…

//Pan

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications