Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bladder repair patches!
-
Bladder repair patches!
Publicerad av skanepaul på 3 augusti, 2009 vid 07:26Skulle jag behöva en sisisådär 3-4 paket.
Någon shop som har?
Snälla hjälp mig!
kitelife svarade 16 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Tror Hugo har, jag har, vet inte om jag såg att skotten hade Tearaid lappar också.
Vi har dom i färdigklippta små och de där vanliga 7x14cm arken. Maila adress och hur många du vill ha om du vill ta av oss. Jag ska kolla upp priset till dess också 🙂 -
Ett tips om det är många små hål: Liquisole.
Finns att köpa på de flesta stormarknader etc. Funkar kanon på småhål (typ från en taggbuske)./Kaj
-
Cortex;563675 wrote:Ett tips om det är många små hål: Liquisole.
Finns att köpa på de flesta stormarknader etc. Funkar kanon på småhål (typ från en taggbuske)./Kaj
Tack för tipset!
Vi säljer ju själv liquidsole på jobb! 🙂
-
Cortex;563675 wrote:Ett tips om det är många små hål: Liquisole.
Som sagt liquidSoul är dunder för små hål… större hål kan man fixa med en värmeförseglare för plastpåsar… typ sök på google så ser du vad jag menar ; ) med lite träning kan du sprätta upp ett större hål i bladdern fixa problemet med gammalt bladdermaterial och sen stänga den igen…
//Pan
Logga in för att svara.