Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › blåser det i varberg idag?
-
blåser det i varberg idag?
Publicerad av anonym-anvandare på 12 augusti, 2005 vid 12:08blåser det i varberg idag eller är det som enl apelviken.nu bara 5m/s
nn4an_mike svarade 20 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Nej det är kasst!!!

Snarare 2m/s, iallafall i Bua 2.5 mil norr om Varberg. -
Svar till:
Nej det är kasst!!!

Snarare 2m/s, iallafall i Bua 2.5 mil norr om Varberg.[/ QUOTE ]
Nej det blåser inte, för jag åkte hem i går…, förvänta er ingen vind förän jag e tillbaka! -
Svar till:
Nej det är kasst!!!

Snarare 2m/s, iallafall i Bua 2.5 mil norr om Varberg.[/ QUOTE ]
kör du vid värö??
-
Nej, blir oftast till Rågelund. Funderar på att hälsa på er i Kärradal nån dag dock. Kör ni alltid där eller vilka vindriktningar är det som gäller? Är ni vid Fridas eller?
-
YES … 1,5 m/s på onsalamätaren… nu djävlar blåser det… nån som e sugen att dra ner ??!! jag drar nu, sådana här grymmeförhållanden är episka och kommer inte åter, finns en plats i bilen. OBS , nybörjare göre sig icke besvär, det blir tufft idag.
-
Svar till:
Nej, blir oftast till Rågelund. Funderar på att hälsa på er i Kärradal nån dag dock. Kör ni alltid där eller vilka vindriktningar är det som gäller? Är ni vid Fridas eller?
[/ QUOTE ]
Jepp vi har HQ nästan vid Fridas.. vid parkeringen till stranden. Vi kör från V till NV. annars kör vi på andra ställen med men blir det problem med o ta sig runt kör vi ändå i kärra. Ingen av oss har ju den där lilla lappen som säger att man får sitta vid styrhjulet ännu… segat på de en del . men kom hit o kör nån gång.
-
Svar till:
ja fi fn va sunkigt de varit ett tag nu
[/ QUOTE ]
det blåste ju mån, tis och onsdag, duger inte det? -
Svar till:
Svar till:
ja fi fn va sunkigt de varit ett tag nu
[/ QUOTE ]
det blåste ju mån, tis och onsdag, duger inte det?[/ QUOTE ]
Nej ! Det duger inte, det borde alltid blåsa, jag blir aldrig nöjd, nånsin! inte ens när jag e nöjd är jag riktigt nöjd. vill se mer stjärnor på windguru nu !!!
Mvh
Micke
Logga in för att svara.