Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › blåser det runt gbg idag
-
Tote wrote:Banér wrote:Tote: meddela gärna hur det var norrut.
Fan, får inte tag i honom (Pierre) men eftersom han inte svarar så måsta han vara på vattnet!? Jag drar nog till Getskär och kollar läget nu!
Eller ligger han på hålet? ;0) -
Svinet wrote:Tote wrote:Banér wrote:Tote: meddela gärna hur det var norrut.
Fan, får inte tag i honom (Pierre) men eftersom han inte svarar så måsta han vara på vattnet!? Jag drar nog till Getskär och kollar läget nu!
Eller ligger han på hålet? ;0)hoppas jag inte… För bara DanneK är med honom 😀
-
adde wrote:Svinet wrote:Tote wrote:Banér wrote:Tote: meddela gärna hur det var norrut.
Brown lööve
Wassup adde bidde det ingen Dänemark?
Sugen som fan är jag. När skall vi segla igen=? -
Svinet wrote:adde wrote:Svinet wrote:Tote wrote:Banér wrote:Tote: meddela gärna hur det var norrut.
Brown lööve
Wassup adde bidde det ingen Dänemark?
Sugen som fan är jag. När skall vi segla igen=?Skall ngn med och köra?
-
e det någon som har varit ute och vet om de blåser tillräkligt??
-
Kan meddela att det var skit. en riktig bomkörning men vi väntade otåligt så nu är man rätt :mad2:
-
Dannnek wrote:Kan meddela att det var skit. en riktig bomkörning men vi väntade otåligt så nu är man rätt :mad2:
fick kört lite i torstensvik. Lite drag i början men sedan dog det. Hann med ngt hopp så det var ok.
Logga in för att svara.