Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Blåser elefantpung imån!!, många som ska ut???
- 
		Blåser elefantpung imån!!, många som ska ut???Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 7 januari, 2005 vid 17:09vart åker ni? JOHN_j_RAMBOO svarade 20 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 31 Svar
- 
			31 Svar
- 
Är det några som ska ut i Halmstad imorgon?? 
 Landkrabba som man är så tänkte jag testa nya kameran och se om det går att få några sköna bilder…/Danne 
- 
Ja tänkte segla i askim imorrn. Får väl börja ganska tidigt innan vinden ökar allt för mycket. Mitt minsta segel är 4.2! 
 Jag seglade i askimsviken idag och man behöver nästan ha en jeep för att ta sig fram då vattnet ligger och spolar över vägen, kommer knappast bli lättare imorrn!/Tobbe 
- 
Som ja skrev i andra tråden hade ja tänkt besöka beerlanda o filma, men såg att vindriktningen e kass. Så ja kommer nog till Askim o filmar istället. Om nu vädret tillåter. 
 Hade vart fint o veta när ni tänker ge er ut 
- 
A va f-n, nu kan jag inte hålla mig längre, om vädret inte är för piss kommer jag till Askim. 
 //Glenn
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst7 januari, 2005 vid 18:14ingen som åker ner till Varberg/Lejet? 
- 
Jag åker till Varberg. Skulle kört Åsa idag, men det såg lite tunnt ut. Imorgon blir det nog inga prolem med den saken… Kan ni stava till planskotat trehalv? 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst7 januari, 2005 vid 18:21nix  men kan stava till överriggat 4.0 om jag inte får tag i ett 3.0-3.5 men kan stava till överriggat 4.0 om jag inte får tag i ett 3.0-3.5 Göttmoos!! 
- 
Judgment day!!! Rambo jag vill se en fet bakåt i Askim imorrn!! Du har ju rutin på nuclear förhållanden nu!! MVH Henke som dra till askim 11 imorrn 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst7 januari, 2005 vid 18:39javisst, sist flög jag som en vante..har ju tur som inte kommer få större problem imorgon  Men jag åker förbi Askim på morgonen o kikar läget , då vill jag se dej, Henrik!..i en bakåt  
 hänglöst
- 
Fan i helvetes jävlar! Varför ska jag alltid åka på jobb när det ska susa lite i träden.!!!!      Kör järnet i morrn gubbs! Kör järnet i morrn gubbs!
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst7 januari, 2005 vid 18:42hahaha, erkänn nu Thomas!! 
 ..varje gång de blåst pungilepung så skall du ”jobba”..ha!, ha! nå?! du ligger säkert under filten o huttrar din old beever ponk 
- 
Svar till: 
 hahaha, erkänn nu Thomas!! 
 ..varje gång de blåst pungilepung så skall du ”jobba”..ha!, ha! nå?! du ligger säkert under filten o huttrar din old beever ponk [/ QUOTE ]Haha! Busted!!  
- 
Svar till: 
 Tänker nog att vara i askim kl.10!  /Tobbe [/ QUOTE ] Skal vara där vid 11.30 
 -Ingen som vill sälja 400-mast?
Logga in för att svara.