Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Blåser ju
-
Blåser ju
Publicerad av sidpiraya på 14 juni, 2006 vid 10:16i malmö lita ribban i kväll om det håller i sig någon?
sidpiraya svarade 18 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Tjo!
jag kör inte än.. men johan har frälst mig så om ni kör så skriv det här först så kan jag iaf komma ner å kolla lita!hablo!
-
magwe wrote:lätt om 12:an blir åkbar, men det är nog tveksamt..
Köp min 17 🙂 -
Tjena Johannes, kul att se dig här på Steffo! Får ta o grilla lite snart igen!
-
Haha… Mjoo ska nog lära mig åka först, ta kursen.. Väntar på Nickes train kite å goda vindar så ska jag lära mig av nån.
Sitter å kollar filmer nu. Jag e sjuukt sugen!Läget Nicke!? Sitter du på jobb å jobbar hårt nu igen? =P
17 låter jävligt stort.. Ska man börja med stor eller liten??
-
Hehehe, jodå jag sitter fortfarande på jobbet och sliter ; )
Ja 17 är stort, det är säkert nice för dagar med lite vind.
Själv har jag i stort sätt bara kört med 14 hittills och längtat tills dom få dagar jag kunnat kunnat köra med 10:an. -
Så man ska börja med en 14 typ?? Tyckte Johan sa att en 11 12 skulle kunna funka med… Det blir ju att jag köper en i början så en som kan användas i många lägen vore bäst.. =P
-
sup Johannes. Get your ass down the beach!!! try before you buy… then you cant go wrong!
-
Yeah! I just gotta know when and If you are going to kite today. Ill come down and watch for sure!
Are you going down today?? -
18,30 tiden är delar av Team R på plats med folköl och grill som backup om vinden sviker
-
sidpiraya wrote:18,30 tiden är delar av Team R på plats med folköl och grill som backup om vinden sviker
Tar du grill eller ska vi ta min den e smidig….
Ja om det nu kommer några jevla parasiter som ska grilla får ni fan ta med eget kyd!
-
Johannes e du här.. =) japp får bli lite grill nu snart igen ska nog fixa något allt..
-
Fiii fan vad gött… Kvalitetssurf som avslutades med bärs och grill… Bättre kan det inte bli! Eller vad säger du ”sid”?
Logga in för att svara.