- 
		blåst i södra danmark runt 3 november?tjena jag kolla på en liten surftrip under mitt höstlov ifrån skolan under v 44. skulle bara kolla om någon visste om de är bra vindstatistik under november i danmark.. 
 hare gött
 Eric
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › blåst i södra danmark runt 3 november?
tjena jag kolla på en liten surftrip under mitt höstlov ifrån skolan under v 44. skulle bara kolla om någon visste om de är bra vindstatistik under november i danmark..
hare gött
Eric
Hösten är blåsigast, precis som här hemma. Exempelvis Blåvand i södra DK får mkt vind i November:
http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_blavand.htm
I Blåvand och Hvide sande blåser det nästan alltid på hösten, är inte så långt till östkusten heller. Kolla statistiken på Windguru.
@nilseric 420710 wrote:
tjena jag kolla på en liten surftrip under mitt höstlov ifrån skolan under v 44. skulle bara kolla om någon visste om de är bra vindstatistik under november i danmark..
hare gött
Eric
Vi har bokat en stuga i Klitmöller mellan den 28:e och 4:e. Finns plats kvar i den om du är sugen. Hör av dig till mig på freebasse(a)gmail.com i så fall.
Basse
hallå igen.. tackar för alla svar.. men jag undrar även nu om temperaturen vad ligger den runt? de är väl mildare väder där än i sverige vid den tiden??
hare gött
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › blåst i södra danmark runt 3 november?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.