Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blev det något åka av det i Lundåkra igår??

• annas

Medlem
    16 april, 2004 vid 08:07

Nä, det var ingen som ville följa med. Men jag drar gärna idag om det ser ok ut. Ring gärna när du börjar bli på g. Jobbar till 4 el?

• stellan

Medlem
    16 april, 2004 vid 09:37

till 15 idag ¨så jag skulle kunna vara i LÅkra vid 16 men vi får se hur vinden verkar…. avvaktar

• patrikol

Medlem
    16 april, 2004 vid 10:08

Härligt Stellan den sanna optimisten! wink.gif

• fredrik-no1

Medlem
    16 april, 2004 vid 10:21

Meeeeeeeen, kallt vatten, sol hela dagen och ostliga vindar brukar generera vind i Lundåkra. Jag kan eventuellt komma lite senare… typ vid 18… Kanske ingen kvar då… Kanske kasst men vind…

Hur som helst, om det skulle visa sig att det blåser lite mer i morgon så kan jag tænka mig att køra i LA.

/Freddan

• stellan

Medlem
    16 april, 2004 vid 12:57

Jag kommer att åka till Lundåkra i vilket fall som helst. Ska hjälpa min bror att slipa på båten om det inte är någon vind. Ring mig för liverapport: 0703-918844

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Blev det något åka av det i Lundåkra igår??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.