- 
		Blev kick off på egen hand idag…Det ryktas att det var trevligt i Habo i helgen. 
 Hade inte tid att fara dit, men klämde in en egen liten kickoff idag.Ganska trevligt //Joel 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Blev kick off på egen hand idag…
Det ryktas att det var trevligt i Habo i helgen.
Hade inte tid att fara dit, men klämde in en egen liten kickoff idag.
Ganska trevligt
//Joel
Vars var det där då Joel. Är det hemma på slätta ella?
Fick själv min första vända på böljan för säsongen och döm om min förvåning, men det blev i Shorty.
Ser ut som det var tryck på sjön och att du fick litta höjd med din nya leksaker from the dark side 😉
Må väl / Tobas
Fan vad sweet det där såg ut. Om jag kanske gissar rätt så är det mullsjön 😉
Ha det! // Kalina
Jo, det var förvånansvärt bra tryck med tanke på hur platt vattnet var.
12an blev för mycket. Så jag fick in å byta till 10an.
10an var riktigt sweet! lite samma upplevelse som första testet med syn12 i vintras.
på tal om det, har du fått åka nått med din 8a Tobas? Skulle vilja ha en sån jag å!
Mullsjön ja, the place to be 😉 Var ganska crowded i helgen – var en kille till på vattnet! Hoppas på att få åka lite nu i helgen med, men chanserna är väl ganska små här på slätta som du säger…
//Joel
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Blev kick off på egen hand idag…
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.