• Bloody Mess

Publicerad av voodoo på 30 oktober, 2006 vid 10:32

Fick ett gott skratt när jag läste inlägget om NeilPryde 07…man ska tydligen kunna skära sig på seglet så pass allvarligt så att Neil Pryde lagt ut en instruktionsfilm på hemsidan hur man ska modifiera seglet för att det ska gå att använda utan att skada sig på det! 😀
    http://www.boardseekermag.com/inside_line/index_024-3.htm Längst ner till höger på sidan…..
    Jaja tacka vet jag North Sails (Länge sedan jag sa det..men det känns väldigt bra) 😉

ola-h svarade 19 år sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • oscar

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 10:43

Pröjsa 5 papp för ett vågsegel och få skärsår på köpet 🙂 Och sen så räkar du skära fingrarna av dig när du ska modifiera det haha

• jomensaatt

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 11:45
    voodoo wrote:
    Fick ett gott skratt när jag läste inlägget om NeilPryde 07…man ska tydligen kunna skära sig på seglet så pass allvarligt så att Neil Pryde lagt ut en instruktionsfilm på hemsidan hur man ska modifiera seglet för att det ska gå att använda utan att skada sig på det! 😀
    http://www.boardseekermag.com/inside_line/index_024-3.htm Längst ner till höger på sidan…..
    Jaja tacka vet jag North Sails (Länge sedan jag sa det..men det känns väldigt bra) 😉

Hehe, som sagt. Tackar vet jag North! 😉

• ola-h

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 12:00

Jag ser det nog som ett lite olycksfall i arbetet hos NP och de erbjuder sig faktiskt att utföra modifikationen. Lite ironiskt kul är det dock att det är NP som drabbas eftersom de jobbar så hårt med just den ”industridesignmässiga framtoningen” på sina segel.

Men det kanske var meningen, förresten? Raka benen samtidigt som man tweakar sin toppsväng på Hookipa – vad kan vara bekvämare…och så en avsköljning i skummet efteråt. Fast utan Levi och Jasons precision i vågridningan kan det nog blir lite oberäkneliga resultat.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.