Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Boardbag
- 
		BoardbagPublicerad av putte på 4 december, 2004 vid 18:29Någon som har koll på billiga men schösta bags för flygresor? 
 Enda kruxet är att jag behöver en bag som är 165+ eftersom min lättbräda inte går ner i nån mindre Suktar både på beggade och nya zilversurfaren svarade 20 år, 11 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Svar till: 
 Någon som har koll på billiga men schösta bags för flygresor? 
 Enda kruxet är att jag behöver en bag som är 165+ eftersom min lättbräda inte går ner i nån mindre Suktar både på beggade och nya [/ QUOTE ] du glöm allt över 130, flygbolagen är galna nu, tom sas klagade, dom går på knäna. åkte på 3000kr i övervikt pga av en 170 cm boarddbag ner till afrika förra året med KLM. 
- 
vafaen ska du me en sån fet bräda till.. inte ball o åka när det blåser så lite ändå 
- 
nä, men vafan gör man inte? har ni nått tips annars? kvittar om jag får pröja extra, skiten kostar ju multum i alla fall… nån som har en lågbudjet varriant annars? 
- 
du kan väl lika gärna köpa en beg bräda på plats om de kostar 3000 å flyga med den. 
- 
Har en som du kan få köpa för 200kr. Den är 175cm och jag har flygit med den två gånger utan att betala extra. 
- 
Har spanat in en ProLimit bag på surfshoppen i Halmstad. 1-2 brädor, 2-3 kites, schysst vadderad. Har för mig den kostade runt 700spänn. Sån skall jag ha. 
 http://www.surfshopen.se
Logga in för att svara.