Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Boende gbg…
-
Boende gbg…
Publicerad av nordstedt på 11 augusti, 2008 vid 09:32Om en vecka flyttar jag till Göteborg för att plugga på chalmers. Är det någon som känner någon som känner någon som har ett rum eller en lägenhet att hyra ut?
gh0st svarade 16 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Det är fan inte kul att fixa boende när man är ny i stan. Jag har lagt ut lite krokar. Vi får se om det blir nåt napp. Annars har jag typ 4 år kötid som jag inte har nån nytta av som man kanske skulle kunna fixa nåt kortsiktigt med. Man åker nämligen ut när man inte tagit nån poäng på ett halvår…
-
Tjena Martin, kolla med Tobbe.
Annars kan du få bo i min bil. hyra 2k i månaden -
jag har en lägenhet (en etta 27kvm) som blir ledig i december i landala, 500 meter från chalmers. Hör av dig om du e intresserad.
-
Landala är bra för samåkningen. Direktbuss till Chalmers Lindholmen utanför dörren är det också. Kostar noll och ingenting att åka med Chalmersbusskort.
-
Skit i chalmers Martin… Du kommer var omringad av de där blåvita typerna dagarna i ända… Palla lixom
-
Fan vad schysst sourra, bra länk också!
Din bil låter inte heller så dumt Viktor men det får nog bli efter att mitt tält börjar läcka in vatten..Finns det förresten nåt centralt ställe man kan tälta på om det skulle behövas?
Logga in för att svara.