-
Boende i Sotavento
Det lutar nog at en 2 veckorsresa till Sotavento i host och det jag undrar over ar boende. Fixa pa plats eller boka i forvag och vart?? Ju narmare centrena desto battre!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Boende i Sotavento
Det lutar nog at en 2 veckorsresa till Sotavento i host och det jag undrar over ar boende. Fixa pa plats eller boka i forvag och vart?? Ju narmare centrena desto battre!
Finns grymt boende vid Sotavento så boka det separat. Köp endast flygstol. Kan snart komplettera med kontaktperson. Riktigt bra på Sotavento med Rene-Egli centret, vi var där i två veckor nu i April.
Mattias
Typ vilken månad menar du med ”höst”?
Vindsäsongen på Fuerte droppar ordentligt från september för att va i stort obefintlig slutet på nov och dec ut. Sen blir det bättre från mitten av feb för att peaka i från mitten av juni-mitten aug.
Så mitt tips är att kolla hur vinden brukar va dom veckorna du tänkt åka, dvs om det är windsurfen som är det primära med resan. För visst kan man ha de mkt trevligt i 2 veckor på Fuerte även utan surf!
jag tänkte mig till fuerte tre veckor i juli. hade du tips på billigt boende i sotavento?
Daniel
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Boende i Sotavento
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.