-
Boende SM
Har kollat lite olika boende i Båstad. Någon som är intresserad? Finns för 175:-per pers och natt i 4 bäddlgh/rum med dusch och andra faciliteter
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Boende SM
Taggad: racing
Har kollat lite olika boende i Båstad. Någon som är intresserad? Finns för 175:-per pers och natt i 4 bäddlgh/rum med dusch och andra faciliteter
Ja, jag är intresserad av boende, det har ju gått bra förut.
Finns det förresten ngn hemsida med info och anmälan ännu, eller kommer den upp till helgen efter sista anmälningsdatum enligt traditionen..?
18/7 Jag har reserverat 2 rum a 4 pers 27/7-30/7 om det är någon som är intresserad. Det finns alltså just nu 4 st extra platser för 285kr/n inkl frukost. Först till kvarn….Tfn till Malengården:0431-369562, 0705-245477 och säg att du tillhör samma sällskap som mig.
OBS har ringt runt till flertalet hotell/pensionat och det är rätt fullt så tveka inte för länge. OBS.
Olaf Seeberg
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Boende SM
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.