Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bohn, Guran , Stebe , Mr.mille och andra Östgötar.
- 
		Bohn, Guran , Stebe , Mr.mille och andra Östgötar.stebe svarade 20 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 29 Svar
- 
OK. Kanske kommer över en runda på fredag eller lördag 
 om det blåser.
- 
Nån som har lust att hänga på till da Westcost i början på nästa vecka,.. tisdag, onsdag verkar komma att bjuda på mer än myssurf  
- 
Svar till: 
 Nån som har lust att hänga på till da Westcost i början på nästa vecka,.. tisdag, onsdag verkar komma att bjuda på mer än myssurf  [/ QUOTE ] 
 Jag åker ju dit på måndag     lite go 8m2 surf ser det ut att bli  
- 
öland imorron dåååå vart ska vi landa nånstans? 
 Walle, kastar du med några brädor?mmm 
- 
Svar till: 
 öland imorron dåååå vart ska vi landa nånstans? 
 Walle, kastar du med några brädor?mmm [/ QUOTE ]  tror inte det e nån ide att köra 20mil enkel: tror inte det e nån ide att köra 20mil enkel:Lördag förmiddag: Nordost vridande till sydost, 6-10 m/s. Måttlig sikt i åska. 
 Sannolikhet 10 m/s*: 30%
 Lördag eftermiddag: Sydost vridande till sydväst, 5-9 m/s. Måttlig sikt i åska.
 Sannolikhet 10 m/s*: 20%Jag får hoppas på bättre vindar i VARBERG i stället  
- 
VA, Varberg det är ju herregud östliga vindar. Vad sägs om dina hemtrakter Walle? Eller Björnas Ko-spot i La Roxa… /Peter 
- 
Vi satt precis osså å funderade på om vi skulle testa cow-spot imorrn istället… eller nkpg?? Va sägs? 
- 
Svar till: 
 VA, Varberg det är ju herregud östliga vindar. Vad sägs om dina hemtrakter Walle? Eller Björnas Ko-spot i La Roxa… /Peter [/ QUOTE ] 
 i morron ja…men på måndag bär det av till Varberg igen  Ost, då funkar det i Västervik…flera spots, men bara det inte åskar  
- 
ta med er peppar sprayen föt korna, de visar ingen nååååd!!!! 
- 
Jävla skitväder…regnbar det är den sumpmarken som en lervälling kan jag tänka… Men jag åker förbi där snart, ska till Ljungsbro ändå.. Så jela illa kan det ju inte vara.. 
- 
Svar till: 
 Stebe jag är på på Västkusten!  [/ QUOTE ] i Ängelholm? 
Logga in för att svara.