Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bokade någon resa till Hurghada 10/12??
- 
		Bokade någon resa till Hurghada 10/12??Publicerad av huber på 24 november, 2002 vid 15:58Bara undrar anonym-anvandare svarade 22 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
ska göra det imorgon tänkte jag. 
 behöver en till för att få lågpris – det är alltid 2 pers.THomas 
- 
Nej, men vi är ett gäng som åker till Fuerteventura 19/12 – 9/1. Det ska bli jäkligt skoj!  
 Nån mer från Skåne som ska dit kanske?
 Ha det gött, Fredrik
- 
Vart nånstans på Fuerteventura skall ni åka, syd eller norr ? Hade tänkt dra dit i Februari så det vore sjysst med lite info från folk som har varit där. 
- 
Vi börjar en vecka i söder och avslutar med 2 veckor i norr. Men det är nog bäst att ha bil så man kan åka runt lite. Har hört att där är mkt vind och grymma vågor på en del ställen. 
- 
Vad jag har förstått så är det norra Fuerteventura som vindarna och vågorna är som starkast/störst. Hade nog tänkt att bara dra till Södra delen av ön. Om någon har efarenheter från Fuerteventura så är jag mycket tacksam för allehanda tips. Vilken storlek på draken är det som gäller generellt ? Billigaste sättet att resa hit ? Mvh – Melker 
- 
Jo då jag har två bokningar förutom dina rum och så har jag 3 till som letar flyg. Så det blir nog en kul vecka! 
 Vi ses
 Sara
Logga in för att svara.