-
Bollskären , kärrviken Öckerö???
Hej! Ni som seglar vid bollskären utanför Öckerö.. Var ställer ni bilen?? Var riggar ni?? Var ute och kollade igår, och vet inte riktigt om jag var på rätt väg….
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Bollskären , kärrviken Öckerö???
Hej! Ni som seglar vid bollskären utanför Öckerö.. Var ställer ni bilen?? Var riggar ni?? Var ute och kollade igår, och vet inte riktigt om jag var på rätt väg….
Tjena! riggar vid hummerviken, har aldrig seglat där men seglat i kärrsvik (viken innanför bölleskära. har hört att det rockar på sydost!
ha det gött!
/john S-84
Hm.. Då var jag nog rätt då.. Var nere vid hummerviken.. Kollade på ett sjökort igår, och såg att bollskären låg inte riktigt där jag trodde.. Klart man kan ju ta sig ut dit ifrån hummerviken med.. Men det är ju lite tungt att kryssa ut med våg prylarna..
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser