Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › bom hittad sept skanörs hamn
- 
		bom hittad sept skanörs hamnPublicerad av lina på 6 juni, 2005 vid 21:06hej! rasmus fick en bom på stranden av en vindsurfare idag, han hade hittat den i sept 04. 
 någon som saknar en? beskriv den isåfall!
 btw, fede vågor hela dagen,… gott mos!anonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
dkörde ni norra sidan elelr??.. där va sjukt käss ida ingen vind o byigt. . fetare på södra. o större waves.  
- 
sjukt käess om man vurpar o inte får tag på träbiten o kommer in i bukten, där är ingen vind, längre ut stör inte hamnen o jag hade bra ladd… men ska nog prova södra nästa gång, såg att flera knallade över men vi hade redan riggat o det var verkligen inte fel  
- 
Pontan i Team Vidrig gjorde sig besväret att tala om detta för mig medan med stor entusiasm satte i sig en fet 300g+ hamburgare. 
 Jag tänkte prova på norra och det funkade bra bara man kom ut en bit.
 Lite dåligt med branta vågor var det men desto mer dyningar.
 Annars var det fett tryck framåt kvällen.
 Är det mycket badare på sommaren på norra stranden?
- 
nja.. beror ju på vädret e det fint väder e det fan mycket folk överallt annars e det rätt lugnt på nästan alla ställen.. 
- 
Hej Lina! Jag glömde kvar en Cabrinha powerlockbom på norra sidan vid skanörs hamn, tror iofs att det kan varit i augusti, men är det min hade det vart grymt!! Mvh, 
 //Andreas
 0708-253151
 andreas_matiasson@hotmail.com
Logga in för att svara.