-
BORHOLM?
E det någon som surfat där?
Verkade grymt bra på nyheterna iallfall, såg skönt ut som tusan, sandstrand o vågor..
Såg det i samband med den där oljeskandalen, någon båt som läcker olja..
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BORHOLM?
E det någon som surfat där?
Verkade grymt bra på nyheterna iallfall, såg skönt ut som tusan, sandstrand o vågor..
Såg det i samband med den där oljeskandalen, någon båt som läcker olja..
Det gäller ju att snappa upp det viktiga i nyhetsinslagen : )
Själv såg jag några vindsurfare i St:Petersburg på nyheterna, dom hade fanimej fullt drag.
jovars..
Jag var där för flera år sen, var vid Nexö som ligger på den östra sidan av Bornholm där var det otroligt fint att vara sol och sand och blåste nästan hela tiden, men 15ms och pålandsvind då jä…ar var det tufft. Annars kan man åka runt ön och följa vinden jag har för mig att det inte är mer än 15 mil runt om? Skön semester ö men med dåligt hålligång.
G HA,Har hittat mitt nästa mål!
Sol o sand-15 mil runt om-följa vinden-blåser ofta..
Låter ju grymmebra!
Hålligång är det ju på vattnet, några kalla öl i kylbagen en go brasa o en gura + en massa people runt om, det kan ju inte bli trevligare!
Sandstrand är det främst i södra delen av Bornholm. Norra mycket klippor och sten…Dramatisk landskap
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser