Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Borrby/Gislöv lördag?!
- 
		Borrby/Gislöv lördag?!Publicerad av endy på 8 september, 2005 vid 19:10Kanske ska man få lufta vågisen sen januari stormen???? 
 Nån mer som tror på det, just nu ser prognosen fin ut, meeen vi vet ju väl hur det varit i år, säkrast är det väl imorgon kväll, men man kan ju drömma sinclair svarade 20 år, 1 månad sedan 23 Medlemmar · 50 Svar sinclair svarade 20 år, 1 månad sedan 23 Medlemmar · 50 Svar
- 
			50 Svar
- 
Jag drar till Gislöv om prognosen håller. Foreca ser ju finfin ut. SMHI gör det inte…fast de är ju iofs dokumenterat inkompetenta.  
- 
vilket är bäst, borrbystrandbad eller gislövhammar? 
 Stenstrand på gislöv eller? Borrby låter som sandstrand…
- 
Jag undrar oxå vilken av dom två man ska besöka… 
 Hur ser det ut? sten, sand, vågor, riktning osv?!!?!?
- 
fan vad fett att det verkar komma så många windsurfare till Gislövshammar.(jag bor där  )  då ska jag lätt komma och kolla och lära. )  då ska jag lätt komma och kolla och lära. . har bara ett 7.0 så lär nog inte kunna gå ut med den, i ca 16m/s(enligt Foreca) men det ska bli kul att se och njuta/lära. . har bara ett 7.0 så lär nog inte kunna gå ut med den, i ca 16m/s(enligt Foreca) men det ska bli kul att se och njuta/lära. kanske kan få några tips  
- 
ok vid borrby är det sandstrand ½långgrunt(om man gemmför med Gislövshammar) och lite små stenar . men i Gislövshammar är det igen sand alls bara sten,p stora och små  .. de svåra där e att gå ner till vattnet från åkern(mycket sten/vassa). .. de svåra där e att gå ner till vattnet från åkern(mycket sten/vassa).
- 
Hmm, det ser ju riktigt bra ut. Sista jag var i Gislövshammar var det underbart men lite klent med vind. Undrar om man orkar åka. Jobbigt med en bomkörning på 60 mil enkel resa bara  
- 
skickade ett sms till dig och jag är sjukt laddad asså! 
Logga in för att svara.