Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Borrby/Gislöv lördag?!
-
Ser bra ut imorgon. kan ej själv.. ta bilder om någon kan. sugen kolla.. eller varför inte filma….
/Jojo
-
Någon som känner för att dra från Gbg imorgon kl 06 och hem igen så man är hemma vid 19?? Jag är så grymt sugen men måste vara hemma på kvällen. Kan låna en diselbil så det blir inte så mycket pengar. Ring i så fall NU. 0708-51 98 38.
-Seb
… kan ju även plocka upp någon på vägen …
-
Prognosen bli ju bara bättre och bättre. Jag åker! Om någon vill ha en bräda eller segel transporterat från Skåne till Stockholm på söndag så finns det en möjlighet nu. Mot lite soppapengar förståss
-
För tusan, har väntat på en Gislövs-prognos i flera år nu, och bommat de få som funkat. Jag drar imorrn från Lkpg vid 06, borde vara på plats före lunch. Pallar inte en bomkörning till i år, har redan fått min ranson… Ses där!!!
-
Fan va gött.. Klart att det kommer lite bilder. Jag ska både fota och filma..
-
jafan .. jag kommer fota/film iaf på dagen . ska på fest på kvällen.. men ioch med det är en liten parkering så e det bra om man e där tidigt:P så slipper man gå långt
,, från den anndra parkeringen
men ja kanske kan fråga bonden om man kan få köra ner bilarna till hagen och lämna utrustningen och rigga där. sen köra upp bilarna.. ska se om jag pallar
-
Tjooo! Gislövshammar lär gå av!
Jag kommer. Åker snart från Stockholm och hoppas komma fram innan det ljusnar. Verkar som att det blir crowded. Man kanske ska ta med sig p-skivan.
Kul att det är många som planerar att dokumentera dagen/dagarna. Lars K, tar du med dig din helmut-cäm kanske?
-
prognosen har bara blivit bättre! kan knappt tro mina ögon.
om 10 minuter drar halmstadligan
see yaa -
Fett ös, vi är ett gäng på 8 pers som drar till Gislövhammar idag. Kan nog rocka, har själv aldrig varit där… men det är omtalat som ett svensk-hawaii… 😛
Hoppas man kan få med nått på film…
/Klang
-
det ser ut att bli bättre och bättre under dagen! Jag drar dit runt 11:00.
Logga in för att svara.