Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › BORTA, TAPPAT, KLANTIG I APELVIKEN
-
BORTA, TAPPAT, KLANTIG I APELVIKEN
Publicerad av anonym-anvandare på 15 juni, 2004 vid 19:54Jag klantade till det lite idag,
la upp dräkt, sele och skor på taket för att torka dom i dag nere i viken och glömde ta in dom när jag åkte, döm om min förvåning när jag kom till Halmstad. Allt borta.Om någon har sett dom och varit snäll och tagit hand om dom och vill lämna tillbaka dom så nås jag på min mobil.
0704-38 70 28Dräkten var en Neil Pryde NPX röd och svart i stl 102 (LT)
Skorna var låga Rip curl
selen var en Simmer midjesele i stl Large med north/Pro limit krok.tack på förhand
Per Cullinanonym-anvandare svarade 21 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
gjorde en liknande grej för 10 år sen la upp min canon A1 med motor (6bilder….!!) på biltaket och körde ut på E4:an……Var top of the line då!!!

Kunde ju inte heller skylla på att man hade surfat fett och var lite små trött…..

mats
-
Finns det ingen som sett eller hört något?
Jag vill gärna tro att alla vindsurfare är ärliga mot varandra, men nu börjar man tveka lite.
Det kan ju mycket väl vara någon icke surfare som hittat grejerna.
Enligt vittne så flög dräkten av precis utanför parkeringen som ligger mitt på stranden, sorgligt nog tog han inte hand om den.
Ser jag någon med mina prylar kommer han örfilas till oigenkännlighet, inte mer än rätt?
Om någon vet något, var så snälla att maila mig på pcullin@spray.se
Tack på förhand / Pär -
Har inte sett eller hört något, men har du kollat med SP i fall någon lämnat in prylarna där?
/Varbergare -
Svar till:
Finns det ingen som sett eller hört något?
Jag vill gärna tro att alla vindsurfare är ärliga mot varandra, men nu börjar man tveka lite.
Det kan ju mycket väl vara någon icke surfare som hittat grejerna.
Enligt vittne så flög dräkten av precis utanför parkeringen som ligger mitt på stranden, sorgligt nog tog han inte hand om den.
Ser jag någon med mina prylar kommer han örfilas till oigenkännlighet, inte mer än rätt?
Om någon vet något, var så snälla att maila mig på pcullin@spray.se
Tack på förhand / Pär[/ QUOTE ]
Trist, men om du klanta till det själv!! ska du då anklaga andra??
Erra -
Vem fan har anklagat någon?
Hur är det med läsförståelsen? -
Svar till:
[/ QUOTE ]
Det var väl dessa rader!! där läsförståelsen brast!! om windsurfare som var oärliga etc.
PS. bra sätt att vara agressiv, då får du säkert mycket hjälp att hitta dina prylar.
Erra -
Kul att så många engagerar sig, men har dessvärre inte hört något.
Jag undrar om Erra skulle bli sne om han såg någon som hade hans dräkt på sig?
Jag vet att det va klantigt, nu har jag köpt ny dräkt, det sved ju lite att köpa 2 dräkter när man bara behöde 1.
Stay Gnarly!
Logga in för att svara.