Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Borttappad Chinook Bom i Västerås

• Borttappad Chinook Bom i Västerås

Publicerad av pher på 19 juni, 2000 vid 15:42

, modell större. Färg Blå storlek ca 180-240cm
    på Norra Björnön. Måste ha glömt den…Mycket tacksam om jag får tillbaka den.

Vet du något hör gärna av dig till Pher Ågren.

016-152197 eller 0704-743829

mail: it.pher@memo.volvo.se

pher svarade 25 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • voodoo

Medlem
    20 juni, 2000 vid 05:50

Hej Pher… svårt att hålla reda på alla grejor ;o)…hör med folket uppe på cafeterian dom brukar ta reda på kvarglömda saker!!

• pher

Medlem
    20 juni, 2000 vid 08:32

Hej Micke,

Ja, tyckte jag var noggrann och kollade om jag glömt något. Märkte det inte heller när jag lastade ur, konstigt nog.

När jag förra veckan tänkte ge mig ut fanns det ingen bom att slänga in i bilen… Så jag har inte varit ute på två veckor nu.

Angående cafeterian
    Var och hörde med dem igår kväll, men gick bet…

• voodoo

Medlem
    20 juni, 2000 vid 08:40

hej igen är du säker på att du glömt den på Björnön ?? Ska kolla runt lite och höra om ngn tagit reda på den.. men jag har inte hört ngt.av ngn.och jag har nog träffat de flesta under dom här 2 BLÅSIGA veckorna..men den dyker säkert upp

• pher

Medlem
    20 juni, 2000 vid 10:24

Ja, det var på Björnön som jag var ute sist.

Möjligheten finns ju även att någon lyckats göra inbrott och bara snott den, men inget inbrottsförsök har upptäckts.

Juste om du hör runt lite. Förmodligen dyker den upp förr eller senare…Brukar faktisk hitta mina stulna grejor. Vi syns!

Ha det!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications