Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Bra fart i klagshamn igår

• Bra fart i klagshamn igår

Publicerad av joth på 22 augusti, 2007 vid 06:44

Måste vara först med att gratulera Tobhed till sina 36.1 knop 😀 😀 samt Thomas Bergström för att han nu är över 30 knop för första gången samt satte ett fint PB på timmen på 21.1 knop.

Det var platt och fint från NO. Klagshamn kan leverera i den vindriktningen. Det var bara att gasa, inga chopp som störde direkt. Jag lyckades själv med några PB. 31.6knop är jag nöjd med men om vindbyarna varit längre och med bättre fena än en vågfena så hade det gått bättre. Mitt Sailworks Retro 6.5 fungerade utmärkt men kunde behövt nån meter till.

larsd svarade 18 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • tobhed

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 10:39

Tackar, fångade en otroligt vindby precis vid stranden så det var absolut platt. Slog 6 PB på de 500 metrarna jag hann segla innnan jag gjorde en snygg lufttur efter att ha seglar in i en stor ö bestående av enbart tång, men som tur var slog jag mig inte denna gång… 😉

Grattis själva, det var jäkligt kul igår. Nu är jag grymt taggad och vill ha MER vind

• klang

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 10:49

Stort grattis Tobbe. Gott jobbat, kul med lite finare tider från skåne också!

• alexxx

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 10:55

Jäpp, man får gratulera till alla PB i går! Å Thomas 21,1 på timmen, snyggt! Å över 30 stort grattis:cool2:

• imported_macts

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 11:00

@tobhed 407665 wrote:

Tackar, fångade en otroligt vindby precis vid stranden så det var absolut platt. Slog 6 PB på de 500 metrna jag han segla innnan jag gjorde en snygg lufttur efter att ha seglar in i en stor ö bestående av enbart tång, men som tur var slog jag mig inte denna gång… 😉

Grattis själva, det var jäkligt kul igår. Nu är jag grymt taggad och vill ha MER vind

Grattis från Norrland!

• joth

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 11:04

@tobhed 407665 wrote:

Nu är jag grymt taggad och vill ha MER vind

Vi får hoppas att det kan bli nått i Habo till helgen. Enl SMHI kan det bli 7-11 eller så. Håller tummarna.

• hanko

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 16:11

GRATTIS din gamle räv..!! ordna såna förhållanden till septemberracet oxå!!

• larsd

Medlem
    22 augusti, 2007 vid 19:02

Grattis Tobbe, snyggt! Blev lite taggad och har konverterat till den mörka sidan genom att köpa mitt livs första sjögräsfena

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Bra fart i klagshamn igår

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.