Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bra förstagångs strand

• Bra förstagångs strand

Publicerad av valentin på 3 juni, 2010 vid 15:59

Nyss Gått en kitekurs och visat sig att kiteboard e sjukt skoj och jag e naturbegåvning 😉 så nu har man köpt grejer och skall ge sig ut i vida världen o köra men e ju inte proffs även om man kan köra båda håll och har hyffad kontroll på kiten .

Nån som kan rekomendera en strand som man som nybörjare har lite rum o köra på med kiteboardare som har förståelse för nån som krashar draken 100 ggr per min 😀

Oj. glömde skriva vart jag bor, bor i göteborg .

acemattias svarade 15 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • yeeah

Medlem
    3 juni, 2010 vid 16:27

kan ju börja med att säga vilken region du bor i…

• oskarryden

Medlem
    3 juni, 2010 vid 16:41
    valentin;615219 wrote:
    Nyss Gått en kitekurs och visat sig att kiteboard e sjukt skoj och jag e naturbegåvning 😉 så nu har man köpt grejer och skall ge sig ut i vida världen o köra men e ju inte proffs även om man kan köra båda håll och har hyffad kontroll på kiten .

Nån som kan rekomendera en strand som man som nybörjare har lite rum o köra på med kiteboardare som har förståelse för nån som krashar draken 100 ggr per min 😀

Oj. glömde skriva vart jag bor, bor i göteborg .

Hela kusten neråt är bra! Jag kör mestadels i Ringsegård, Falkenberg. Ca 1 timme från Götet. Tänk dig Apelviken om du varit där någon gång, fast mycket större och inte lika många kites och ett gött gäng falkenbergare! 🙂

• petting_4

Medlem
    4 juni, 2010 vid 21:34

om du åker norrut ska du till getskär! nog bland de nybörjarvänligaste ovan götet iaf.

• sourra

Medlem
    4 juni, 2010 vid 21:35

Se upp för sten ifall vattnet är grumligt

• gadget

Medlem
    5 juni, 2010 vid 07:02

Se upp för sourra om det är dimmigt.

• acemattias

Medlem
    5 juni, 2010 vid 18:40
    Gadget;615386 wrote:
    Se upp för sourra om det är dimmigt.

:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications