-
Bra nybörjarbräda?
Hej!
Har läst den utmärkta nybörjarguiden som finns att tillgå här i forumet! Inser dock att en snål budget innebär att jag inte kan investera i ett supernybörjarpaket med en gång utan kommer att få skaffa mig något billigt på egen hand.
Jag har i alla fall fått tips om denna annonsen:
Paket med begagnad RRD Easy Rider L, en stabil plattform att lära sig vindsurfa på. Rigg bestående av Neil Pryde Experience dacronsegel på 3,3 kvm, tvådelad mast, snabbkopplingsbom samt mastfot och förlängare från Local Spirit.Någon kunnig person som skulle kunna ge mig en åsikt om huruvida detta är något att ha eller ej? Jag är total nybörjare, har provat ett fåtal gånger och är sjukt sugen på att skaffa mig en egen bräda att börja med i sommar. Ställer därför inte alltför höga krav på att jag ska komma upp i extrema hastigheter eller liknande. Det kanske helt enkelt får bli en trevlig överraskning att någon gång i framtiden investera i en riktigt bra bräda och inse att det kan vara ännu roligare. :laugh:
Vad tror ni? Kan jag roa mig med denna under sommaren eller ska jag låta bli och försöka skrapa ihop till något bättre?
Tack!
Logga in för att svara.