Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Bra vindsurfing + kul uteliv

• Bra vindsurfing + kul uteliv

Publicerad av taxzen på 5 april, 2009 vid 16:28

Hej!

Behöver få lite snabba tips och idéer på lättillgängliga vindsurf-resemål. Jag har lyckats locka med två av mina kompisar på ett sommaräventyr i vindsurfingens teckan och skulle behöva bra uppslag där man man kan kombinera bra surfing och andra roliga kvällsaktiviteter (ja, ifall de tröttnar på vidsurfingen…). Gissningsvis blir det någon gång under de klassiska sommarveckorna v.29-32.

Är det någon som har erfarenheter av http://www.club-mistral.com/ ?

Stort tack på förhand,

T

haze svarade 16 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • tim-eriksson

Medlem
    5 april, 2009 vid 16:38

Rhodos är helt okej… Bra festliv och bra surf? Vad jag har hört 😉

• claes6

Medlem
    8 maj, 2009 vid 12:09

Ang. Club Mistral tror jag det varierar från spot till spot. Har ingen erfarenhet själv, men har hört de som varit på Karpathos och säger att de är grymma. När jag var på Cap Verde fick jag höra motsatsen – snorkiga och ovänliga.

• mikaels

Medlem
    8 maj, 2009 vid 14:02

Torbole och Riva del Garda i norra Gardasjön är helt OK, om än viss övervikt av tyskar. Lysande surfing, OK nattliv ( beroende på vad man gillar)…

• haze

Medlem
    9 maj, 2009 vid 11:43
    mikaels;545346 wrote:
    Torbole och Riva del Garda i norra Gardasjön är helt OK, om än viss övervikt av tyskar. Lysande surfing, OK nattliv ( beroende på vad man gillar)…

Lite övervikt var väl en underdrift? Är ju bara tyskar där ju!!!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications